Textele sumeriene au fost descoperite spre sfarsitul sec. al XIX-lea in Irak, acestea putand fi descifrate abia la inceputul sec. XX. Conform scrierilor sumeriene inscriptionate pe tablite de lut ars cu scriere cuneiforma, exista o a douasprezecea planeta a sistemului nostru solar, Planeta Nibiru, cu o orbita foarte eliptica, ce necesita 3600 de ani pentru a face o rotatie completa in jurul Soarelui. Zecharia Sitchin, istoric si arheolog si-a petrecut o lunga perioada de timp facand cercetari in Orientul Mijlociu, cautand si descifrand vechi texte sumeriene.
In Biblie se aminteste de acei uriasi ce locuiau candva pe Pamant, nefilimii, care au luat nastere din incrucisarea dintre fii lui Dumnezeu (ingerii) si fiicele oamenilor (Geneza 6.4) si erau uriasi. Adesea, Nefilimi se traduce ca giganti, uriasi, dar, dupa Sitchin, traducerea corecta ar fi “cei care au coborat” sau “cei care au venit jos”.
In textele sumeriene se pomeneste de primii locuitori ai Sumerului, Anunnaki, de o statura gigantica. Dupa Sitchin, Anunnachi se traduce prin ”acei care au venit din cer pe Pamant”. Desi nu in mod oficial, toti istoricii si teologii insemnati admit ca o parte din Vechiul Testament si anume Geneza se inspira din textele sumeriene. Astfel, cartea genezei la sumerieni, Enuma Elish si Geneza din Biblie au o varietate de similitudini.
Z.Sitchin crede ca Anunnaki au venit pe Pamant acum 485000 de ani, de pe planeta lor, Nibiru. Acestia erau o rasa de extraterestrii care traiau 500000 de ani. Un alt vestit arheolog, Laurence Gardner, considera insa ca Anunnaki traiau mult mai putin, respectiv 50000 de ani, nefiind nemuritori. Motivul descinderii acestora pe Pamant a fost acela de a exploata mimereuri aurifere.
La sosirea acestora pe Pamant, conform scrierilor sumeriene, l-au colonizat, construind o baza pentru aeronave in teritoriul dintre Tigru si Eufrat, la sud de muntele Ararrat, au extras aur si au trait intr-o colonie mica, pentru un timp scurt si apoi au plecat.
La reintoarcerea pe Pamant, prin inginerie genetica, Anunnaki au combinat AND-ul primatelor cu propriul AND, creind astfel o rasa de sclavi care urma sa lucreze in mine, ferme si alte intreprinderi din Sumeria. Ei au creat astfel Homo Sapiens prin manipulare genetica cu ei insasi si omul-maimuta, Homo Erectus.
In misiunea lor de a cauta aur, ei au aterizat pe cateva planete ale sistemului nostru solar, printre care si pe Marte (Lahmu) si Luna (Anannunk). Numarul Anunnaki-lor a fost de 900, din care 600 au venit pe Pamant in grupuri mici de cate 50, cu aeronave mici. Anunnaki erau intermediari intre Nibiru si Pamant. Acestia au ramas pe orbita Terrei pentru a distribui aurul extras din mine si care urma a fi depozitat pe partea intunecata a lunii.
Primii care au notat prezenta Anunnaki-lor au fost sumerienii. Acestia le-au dat informatii oamenilor despre sistemul nostru solar si planetele acestuia. I-au invatat pe oameni sa construiasca orase, ferme si nave cu care sa zboare. Sumerienii detineau informatii din astronomie extrem de bine elaborate, informatii pe care oamenii de stiinta contemporani de abia incep sa le descifreze.
Anunnaki aveau doi conducatori, Enlil si Enki ce detineau intreaga putere si erau fiii lui Anu, conducatorul suprem al celor de pe Nibiru. Enki este cel care I-a creat pe oameni cu scopul de a-i scuti pe Anunnaki-i ce lucrau in minele din Africa de Sud.
In unul din posturile viitoare, voi detalia mitul descinderii Anunnaki-lor pe Pamant, legenda potopului in varianta sumeriana si similitudini dintre legendele sumeriene si cateva mituri biblice.
( va urma )
popeye — 8 iunie 2008 @ 4:44 pm
Nea Costache,
felicitari pentru blog. E o chestie deosebita ca v-ati apucat sa scrieti.
Legat de subiect, nu mi-este foarte clara pozitia dvs in legatura cu subiectul acesta. Credeti ca acesta este adevarul? Sau doar spuneti o poveste cu zmei?
„Acestia erau o rasa de extraterestrii care traiau 500000 de ani. Un alt vestit arheolog, Laurence Gardner, considera insa ca Anunnaki traiau mult mai putin, respectiv 50000 de ani, nefiind nemuritori.”
Cum s-au facut calculele astea?
A fost odata ca niciodata un zmeu, nu?
„Primii care au notat prezenta Anunnaki-lor au fost sumerienii. Acestia le-au dat informatii oamenilor despre sistemul nostru solar si planetele acestuia.” Acestia cine? sumerienii? Is de acord. Extraterestrii? Poate…
Fie ca o considerati poveste sau chiar credeti, sugerez sa recititi ce ati scris, pentru ca sunt neconcordante intre diverse pasaje o logica oarecum deficitara.
1)Zmeii astia au venit acum 485.000 de ani si traiesc 500.000 de ani. Adica traiesc si azi?? Ori daca au murit, cum stim ca traiau 500.000 de ani?
2)”Ei au creat astfel Homo Sapiens prin manipulare genetica cu ei insasi (cum e manipularea genetica cu ei insisi) si omul-maimuta, Homo Erectus (de ce 2 specii?)
3) Daca ei cautau aur, de ce a fost nevoie sa faca sclavi de inteprinderi? (inteprinderi care sa faca ce?).
4) Daca au gasit aur in Africa de sud de ce au facut sclavii in Mesopotamia?
5) Daca ei aveau nevoie de aur, de ce l-au ascuns pe spatele lunii si nu l-au valorificat? Aurul traieste prin valoare.
6) La ce era nevoie sa ii invete pe sclavi cum sa faca nave care zboara si case si etc, daca ei aveau nevoie de forta de munca la mine si etc?
7)”Anunnaki erau intermediari intre Nibiru si Pamant.” si apoi scrieti ca erau fiii lui Anu care era sefu’ pe Nibiru. Asta inseamna ca de fapt pe Nibiru traia alta specie? Sau ANunnaki inseamna „carausi”?
Despre Nibiru (in wikipedia)
Nibiru, in Sumerian, Babylonian astrology associated with the god Marduk, generally accepted as referring to the planet Jupiter.
Nibiru, a hypothetical planetary object, as described in the works of Zecharia Sitchin et al.
costache — 8 iunie 2008 @ 11:11 pm
Draga Popeye,
Tin sa precizez ca nu sustin intru totul aceste teorii.De fapt ai dreptate, poate categoria incadrarii acestui post este gresita. S-ar fi putut intitula „Mituri si legende” si nu „Istorii si istorioare” Tot articolul meu l-am scris sintetizand interpretarile dupa textele sumeriene facute de Sitchin. Stiu ca in textul meu sunt unele inacvertente dar am incercat sa reproduc toate variantele lui Sitchin. Daca citesti „A douasprezecea planeta”, vei observa ca textele sumeriene au mai multe variante legate de geneza, de venirea „zeilor” in Sumeria, si de multe altele,existand legende paralele. La sfarsitul postului meu am specificat ca voi detalia in unul din posturile mele viitoare toate aceste legende, legende care vpr lamuri o mare parte din intrebarile pe care mi le pui. Tin sa precizez ca tot acel articol nu va fi scris prin „copy-paste” cum m-au acuzat unii cititori ca scriu, ci voi povesti din memorie legende citite acum ceva timp. Multumesc pentru criticile si observatiile facute.
Cu prietenie,
Nea Costache
NEGHINA FLORIN — 22 iunie 2008 @ 6:24 pm
Este o intrebare de un milon de dolari asa cum am mai zis……
Sper sa rezolvam candva si acest mister……..
Dar oare acele civilizatii mai exista si azi?Sau poate ca s-au autodistrus asa cum o sa o facem si noi candva?
Perfectiunea duce la declin……(Cea mai avansata arma este ARCULCU SAGETI)
Solomonar — 2 august 2008 @ 2:46 pm
Interesanta teorie- si, pe undeva, trebuie sa existe macar o samanta de adevar, ar fi prea mare risipa de spatiu sa fim singuri in univers, nu? (asta cu risipa am auzit-o undeva, nu mai stiu unde, si m-a pus pe ganduri :)) O intrebare- ceea ce se vede in ultima fotografie e trucaj sau nu? O zi faina! Respecte, Solomonar
Gurau Silviu — 14 decembrie 2008 @ 12:42 pm
Schliemann, nu s a indoit de exiastenta Troiei si de cele scrise in niste legende,povestiri si a fost in stare sa o identifice pe teren.De ce sa credem ca celor vechi le era placut sa fabuleze[minta]?Cu cat timpul istoric narat in legende e mai indepartat cu atat e mai greu de descoperit ceva pe teren si daca descoperim[piramide ,constructiile incase]nu cred ca suntem in stare sa le interpretam corect.Totul se reduce la costructii facute de mana omului,cea ce de la inceput pare incredibil,daca putem sa aducem argumente in constructia lor, adica posibilitatea de a fi inaltate de mana omului,ne lipseste motivatia launtrica.Cei vechi nu se indoiau o clipa de existenta zeiilor,chiar ai si descriu cu lux de amanunte.Erau ei mincinosi congenitali?Ce motivatii launtrice aveau acei oameni sa ciopleasca sa tarasca bolvonani megalitici si sa faca constructii aparent fara un beneficiu real .Timpul alocat ,forta de munca,logistica nu justifica acele constructii, fara ca ele sa aduca un beneficiu major. De unde pasiunea omului pentru aur,pentru pietre pretioase?Nu cred ca vom afla niciodata raspunsurile,sau cei ce le vor afla le vor ascunde.
ionica — 26 decembrie 2008 @ 1:19 pm
Pai nu Anunaki au venit din cer domnilor,daca Biblia spune ca URIASII au rezultat in urma incrucisarii dintre ingerii lui Dumnezeu si femeile pamantene.Ei au murit cu totii la Potop,insa ingerii razvratiti care s-au inperechiat cu pamantencele nu au mai fost primiti in pozitiile lor initiale de catre Dumnezeu.Ei erau dotati ca si pamantenii crati de Dumnezeu cu LIBER ARBITRU,,,puteau sau nu puteau sa ramana fideli Creatorului lor,,dar nu au facut-o.Asa ca Biblia chiar daca mentioneaza putine despre eveniment SE DEOSEBESTE CLAR DE TOATE MITURILE.Asa ca dupa cartea Enuma Elish sau orcare alta nu te poti lua.Basmele sat tot basme ele au DOAR un sambure de adevar ,,,pe cand Biblia toata e demna de incredere.Sin cartea lui Enoh e mentionat episodul cu venirea acelor INGERI DECAZUTI care i-a invatat pe oameni Magia,ocultismul,simbolurile pagane,etc tocmai lucruri pe care Dumnezeu le interzicea.Probabil in timpul acelor uriasi s-au construit toate piramidele si toate constructiile megalitice.Acei INGERI DECAZUTI au fost priviti de catre pamanteni ca zei ,,si adorati la plecarea lor,,de acolo au ramas azi toate simbolurile precrestine si invataturi false,,,Trinitatea,Crucea,Pentagrame,Hexagrame,Zvastici etc.
ByREV — 28 decembrie 2008 @ 2:36 pm
daca aia traiu 50 de mii de ani e clar ca noi am fost e eroare genetica sau un „accident” intentionat. E greu de crezut toate teoriile insa este greu sa le si ignori ;).
Daca eu as trai 50 de mii de ani si as face o alta specie din genele mele de ce sa aleg ca acestia sa moara la 50 ? Care este motivul ? Cu o mostenire genetica ca imortalitatea este greu de crezut ca alegi ca „copii” genetici sa aiba o asemenea deficienta – moartea.
Ceva ne scapa.
Sorin — 23 ianuarie 2009 @ 2:37 am
Mai draga.De ce exagerati? Dl. Costache a reprodus o particica din copii ale tablitelor traduse de difereriti.Este greu de inteles ca nu au fost bagate in seama tocmai pt ca sintem incuiati,grandomani,snobi,etc?De ce sa nu fie real ?De ce realitatea sa nu depaseasca puterea noastra de intelegere?Ce stim noi?Sa ne dam rotunzi , in barci si sa ridiculizam tot ce nu putem intelege sau accepta.Nu zic sa fie luat totul asa cum este expus , dar de la a ti forma o parere si la a fi ignorant , este drum lung.Internetul este plin cu detalii despre Nibiru si sumerieni.Sint filmari, articole scrise din 1982 pina recent.Daca vreti raspunsuri, puneti intrebarea corecta.
Alin — 11 mai 2009 @ 9:30 pm
salutari cu respect pentru articol….. parerea mea este sa va interesati si pe partea medicala …. biochimica….fizica…. pentru ca logica duce spre soare…si ce so afla in spatele lui ca degeaba dam noi cu presupusul daca ne luam dupa sistemul solar si de cind dateaza viata….etc….ei sar putea sa fi trait din planeta in planeta pentru a fugi de puterea soarelui pe o anumita parte a galaxiei…. si asa luind fiecare planeta în parte putem vedea dindescoperiri sf. ca pe fiecare planeta sa descoperit cite o diferita clima…si fiecare planeta este formata din anumite invelisuri… oare nu sa experimentat pe fiecare planeta cite un experiment…oare nu auextras de pe fiecare planeta in parte tot ce se putea… si pe pamint…acesti uriasi…siau gasit sfirsitul si nu au mai continuat extragerea de minerale feroase si neferoase…eu zic ca daca ne uitam la celelante planete.. planeta noastra o sa fie o planeta asemanatoare cu luna…Acestea sunt parerila si întrebarile unui amator…scuzati expresiile gresite si frazele incomplecte… Trataţil ca atare…
amiBOTEA — 26 august 2009 @ 1:44 pm
Eu va spun asa…Ce nu stii nu te afecteaza. Asa k traiti-va vietile cotidiene. Eu unul, ma trag din mama si din tata:))
marko — 30 noiembrie 2009 @ 3:10 pm
Nu!nu este nici un trucaj din pacate asemenea uriasi au fost descoperiti si in tara noastra pe vremea comunistilor la:
http://www.lovendal.net/wp52/romania-leaganul-nasterii-omenirii-si-centrul-universului/
Dovezi « Mikael Eon Muntyanu — 3 martie 2010 @ 9:48 pm
[…] pe astea nu le-aţi văzut, le-am procurat de la nea Costache. Se pare că sunt nişte descoperiri arheologice de pe teritoriul Iranului şi nu sunt chiar […]
adrian ursu — 12 iunie 2010 @ 2:42 am
nu.nu.nu
alin — 6 august 2010 @ 9:05 pm
Biblia spune ca ingerii rasculati,au fost arncati din cer(dintro anumita dimensiune)si au format cu femeile pamantene o anumita civilizatie,mai pregnant gandesc eu,in Egipt,vezi Ra,Seb,Set,Osiris,Horus, faraonii,dar nu numai.Cred ca totusi aceasta carte sfanta si memorabil de veche,ar trebui studiata si inteleasa,mult mai veridic decat orice alta publicatie emisa de fietecine.Poate stiu ceva mai mult masonii daca nu cumva le inseala si lor diavolul vigilenta,dar oricum stiu mult mai multe decat oricine(vezi chivotul si altele)
DarkSession — 27 septembrie 2010 @ 8:29 am
ramane de vazut, oricum civilizatiile antice au fost mult mai avansate ca cea prezenta, ca si inteligenta si cunostinte.
uneori incep sa cred ca civilizatia prezenta se invarte in cercul propriei necunoasteri si se complace in situatia asta in loc sa avanseze. Sunt explicatii plauzibile, altele neplauzibile asa ca sa traim sa vedem ce se va intampla, asa cum omul se naste si moare asa se intampla si cu planelele, doar ca la o scara, durata si dimensiune mai mare…
Peace, Harmony, Love, Meditation and Arts are supported by the Universal laws!
DarkSession
uriasul meu — 25 ianuarie 2011 @ 3:27 pm
nu cred in povesti..chiar nucred…dar citind comentariile..si intrebarile din post-uri..la intrebarea de ce sa traiasca ei 50k ani si noidoar 50? pey poate erau destepti si s-au gandit asa: astia o sa se inmulteasca ca iepurii si nu o sa mai aiba loc pe pamant pana ne intoarcem noi..asa ca hai sa calculam cam cat sa traiasca in medie oamenii… daca rata inmultirii lor este …atat…si …noi vom lipsi o perioada…..atat de lunga…si planeta asta suporta doar …..atatia oameni… probabil se pricepeau la calcule nu?
timpul e destul de relativ… sunt insecte care traiesc foarte foarte putin…dar lor tot o viata li se pare ca traiesc… e doar o teorie…si Dumnezeu cand ne-a facut tot asa s-a gandit probabil nu?
programez cuptorul de microunde atat cat sa nu se arda prea tare mancarea… chiar si noi suntem in stare de asta…. sau nu?
radu — 9 mai 2011 @ 2:58 pm
Daca planeta Nibiru exista,dc nu o cercetam?
gabokill77 — 8 mai 2012 @ 3:59 pm
Un lucru imi este clar: oamenii nu au evoluat pe Pamant din maimute! Am studiat si eu pe ici-colo cateva carti de specialitate ca sa imi fac o parere. Aceasta este parerea mea: viata pe Terra s-a format intamplator, a evoluat cum se evolueaza (foarte lent in milioane de ani) dar la un moment dat (dupa alte milioane si milioane de ani) cineva a observat aceasta evolutie lenta si a intervenit genetic, facand astfel primii stramosi ai omului. Nu stiu cam in ce perioada pot sa plasez aceste evenimente, care au durat destul de mult in timp si sub stricta supraveghere a LOR. Apoi, peste alte mii si mii de ani (daca nu milioane), tot EI, ai adus din diferite colturi ale universului rase de umanoizi a caror lumi mureau si i-au plasat in diferite colturi ale Pamantului in functie de originile lor (temperatura, habitat, altitudine, etc.) pentru a-si continua vietile aici. Aici, de unde intr-un viitor nu prea indepartat vor fi ridicati si unii dintre noi si dusi pe o alta planeta sa-si continue acolo viata care de aici va disparea, dupa parerea mea cat de curand.